Detroitská studie navazuje model ze 60. let. 4,73 metry dlouhý koncept disponuje rozvorem kol o velikosti 2,8 metru, úctyhodnými koly - 21 palcovými s pneumatikami 275 a 22 placovými vzadu, které obouvají pneumatiky o velikosti 305. Tento nováček udělal dojem díky dlouhé kapotě, krátké střeše a široké stopě. Je poháněn celohliníkovým osmiválcovým motorem s výkonem 400 koní, který je kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a nákladným podvozkem s nezávislým zavěšením kol vpředu i vzadu.
Šestilitrová pohonná jednotka je vybavena systémem Active Fuel Management, který při částečném vytížení dočasně vyřadí 4 válce z provozu za účelem snížení spotřeby. Interiér nadchne při prvním nastoupení. Kulaté přístroje, výrazný volant a nepřehlédnutelný odstín oranžové nenechává zapomenout na první generaci Camara.
Foto: General Motors