Chevrolet si vzpomněl na staré časy a na detroitském autosalonu představil koncept modelu Camaro. Po příchodu na trh v roce 1966 se v prvních třech letech prodalo přes 699 tisíc kusů tohoto vozu.
Detroitská studie navazuje model ze 60. let. 4,73 metry dlouhý koncept disponuje rozvorem kol o velikosti 2,8 metru, úctyhodnými koly - 21 palcovými s pneumatikami 275 a 22 placovými vzadu, které obouvají pneumatiky o velikosti 305. Tento nováček udělal dojem díky dlouhé kapotě, krátké střeše a široké stopě. Je poháněn celohliníkovým osmiválcovým motorem s výkonem 400 koní, který je kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a nákladným podvozkem s nezávislým zavěšením kol vpředu i vzadu.
Šestilitrová pohonná jednotka je vybavena systémem Active Fuel Management, který při částečném vytížení dočasně vyřadí 4 válce z provozu za účelem snížení spotřeby. Interiér nadchne při prvním nastoupení. Kulaté přístroje, výrazný volant a nepřehlédnutelný odstín oranžové nenechává zapomenout na první generaci Camara.
Foto: General Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.