Chevrolet si vzpomněl na staré časy a na detroitském autosalonu představil koncept modelu Camaro. Po příchodu na trh v roce 1966 se v prvních třech letech prodalo přes 699 tisíc kusů tohoto vozu.
Detroitská studie navazuje model ze 60. let. 4,73 metry dlouhý koncept disponuje rozvorem kol o velikosti 2,8 metru, úctyhodnými koly - 21 palcovými s pneumatikami 275 a 22 placovými vzadu, které obouvají pneumatiky o velikosti 305. Tento nováček udělal dojem díky dlouhé kapotě, krátké střeše a široké stopě. Je poháněn celohliníkovým osmiválcovým motorem s výkonem 400 koní, který je kombinovaný se šestistupňovou manuální převodovkou a nákladným podvozkem s nezávislým zavěšením kol vpředu i vzadu.
Šestilitrová pohonná jednotka je vybavena systémem Active Fuel Management, který při částečném vytížení dočasně vyřadí 4 válce z provozu za účelem snížení spotřeby. Interiér nadchne při prvním nastoupení. Kulaté přístroje, výrazný volant a nepřehlédnutelný odstín oranžové nenechává zapomenout na první generaci Camara.
Foto: General Motors
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.