 
            Šestá generace se stala nejúspěšnější v evropské historii značky Corvette. Americký sporťák byl v našich zeměpisných šířkách považován za outsidera, avšak již tomu tak není.
V roce 2005 bylo do Evropy vypuštěno přes 1000 modelů C6 s 404 koňskými silami a je docela možné, že toto číslo ještě v roce 2006 vzroste. Nynější 404 koňová varianta bude na jaře tohoto roku obohacena o modelovou řadu Z06, která se stane nejsilnější Corvettou všech dob. Tato vysoce výkonná varianta bude pod kapotou skrývat sedmilitrový osmiválcový motor, který vyprodukuje 512 koní.
Kromě toho vjíždí i normální Corvetta do roku 2006 s lehkými změnami. K těm nějvětším patří asi nový trojramenný volant o průměru 370 mm. Corvetta je vybavena elektonicky řízenou automatickou šetistupňovou převodovkou s řazením na volantu a v budoucnu by měla dostat dvoustupňové airbagy pro řidiče i spolujezdce. Pro model C6 přibyly pro rok 2006 i nové laky, a to žlutá Velocity a červená Monterey, interiér se rozšířil o titanově šedou.
Foto: General Motors
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?