V interiéru nalezneme nové materiály, upravenou palubní desku a dveřní výplně. Čalounění prošlo modernizací barev a vzhledu stejně jako volant či řadící páka. První tři úrovně výbavy kladou důraz na estetické přetvoření modelu, zatímco FR a Cupra zdůrazňuje ambice automobilky.
Přední část vozidla zdobí nový nárazník s plastovými mřížkami, vzadu potom nalezneme dvojitou koncovku výfuku nebo dvojité světlomety. Základní modely mají 15-ti palcové kola s pneumatikami 195/55, sportovní verze 16 palců a model Cupra dokonce 17 palců. Ani podvozek neunikl úpravě, ten je pro každou variantu specifický. Brzdná soustava také posílila, verze od 80 koní a více mají kotouče na zadní nápravě. Trakční kontrola TCS je standartně u modelů nad sto koní, v modelu Cupra potom stabilizační kontrolu ESP.
Výběr z motorů je opravdu rozmanitý. Benzínové agregáty začínají s obsahem 1,2 12v s 64 koňmi, následuje 1,4 16v se 75 koňmi a možností automatické převodovky, dále Seat nabízí 100 koňovou verzi 1,4 16v, na vrcholu se usadil 1,8 20v turbo a to buď se 150 nebo 180 koňmi.
Pro zákazníky upřednostňující dieselův motor je na výběr z celkem 5-ti variant, dvě 1,4 a tři 1,9 litrové agregáty. Všechny se mohou chlubit přímým vstřikováním Tdi. 1,4 má 70 nebo 80 koňských sil, 1,9 potom 100, 130 a nebo 160 koní pro model Cupra, přitom poslední dvě varianty mají 6-ti stupňovou manuální převodovku. Všechny modely splňují nejpřísnější emisní normu Euro 4.
zdroj: Seat