Zbavit se výhodně ojeté dodávky jakékoli značky a na protiúčet získat úplně nový Volkswagen Caddy – to je bezesporu výborná nabídka.
A dostat navíc jako prémii ještě slevu 25 000 Kč – tak to je opravdu terno! A právě s takovou nabídkou nyní přichází Volkswagen: Jeho prodejci užitkových automobilů vykoupí na protiúčet jakoukoli ojetou městskou dodávku a přidají navíc jako bonus 25 000 Kč (bez DPH). Zákazník tedy přímo z autosalonu odjede v novém Caddy, přičemž díky finančnímu bonusu 25 000 Kč např. skříňovou verzi pořídí už za 325 392 Kč (bez DPH).
„Caddy je mimořádně flexibilním užitkovým vozem a naše akce je jednou z možností, jak na jeho kvality upozornit ještě širší okruh zákazníků – řada majitelů starších dodávek totiž často ani netuší, jaký pokrok se v segmentu lehkých užitkových vozů udál během posledních několika let. A Caddy patří bezesporu mezi nejprogresivnější modely své kategorie,“ říká Dušan Blaško, vedoucí divize užitkových vozů Volkswagen společnosti Import Volkswagen Group.
Akce „Caddy nový za starý“ se vztahuje na všechny verze a provedení řady Volkswagen Caddy, tedy na skříňové a kombi modely, verze Life i Life – special N1. Kampaň trvá do konce května roku 2006, protože je ale limitována i množstvím prodaných vozů, neměli by zájemci o modernizaci svého vozového parku příliš váhat…
VOLKSWAGEN
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?