Do ikony čtyřkolek - Jeepu Wrangler se dá zamilovat na první pohled. Inovovaná verze pro rok 2007 byla k vidění na detroitském autosalonu a pravěpodobně příjde do prodeje v Německu na podzim 2006.
Jeep si zachovává klasické znaky přední části - mřížku chladiče tvořenou 7 svislými otvory a kulatá světla. Znalci si všimnou, že blinkry již nejsou na blatnících, ale pod předními světlomety a mlhová světla jsou v černém nárazníku. Nové jsou i blatníky, kliky dveří, zpětná vnější zrcátka a kapota. Místo čtyřlitrového benzínového motoru, je Wrangler nově poháněn zážehovým motorem 3,8 l V6, který poskytuje místo dřívějších 177 k 205 koní.
Nezměněná zůstává klasická konstrukce terénního vozu s žebřinovým rámem a tuhými nápravami vpředu i vzadu. Vypínatelným stabilizačním systémem ESP a čtyřmi airbagy byla zvýšena aktivní i pasivní bezpečnost vozu. Širová stopa a delší rozvor kol zajišťuje lepší jízdní vlastnosti. Díky těmto změnám se zvětšil i prostor ineriéru. Dokonale nově vytvořená kabina řidiče je modernější, uspořádanější a ušlechtilejší. Nová jsou elektrická okna, navigační systém s velkým displejem a MP3 přehrávač.
Pro milovníky čerstvého vzduchu a pohledu na oblohu připravil Wrangler nové generace opravdovou lahůdku. Hardtop se skládá ze tří odnímatlných částí. Alternativní variantou je možnost objednání Softtopu, který disponuje pochopitelně také odnímatelnou střechou.
Foto: Chrysler
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.