V Londýně proběhla prestižní soutěž o „Auto roku 2006“ v anketě „What Car?“. Autem tohoto roku se stalo Bmw 320d ES. Bmw 525i si odneslo cenu za nejvýkonnější motor a to už potřetí za sebou.
Bmw řady 3 získalo vůbec poprvé toto ocenění a to zcela zaslouženě. Většina poroty se shodla na znamenité historii trojkové řady a špičkových parametrů ve všech směrech. Model nabízí 7 typů motorů, všechny z nich vynikají špičkovým výkonem, kvalitou, nejpřísnějším emisním normám a také úsporou paliva. 320d je vůbec nejvýkonnější ve své třídě, poskytuje výkon 163 koní a 340 N.m kroutícího momentu a to již od 2000 otáček. Maximání rychlost je 225km/h a zrychlení na stovku zvládá za 8,3s. Model je naprosto ideální pro cestování, poskytuje vysoký komfort, výbavu i bezpečnost.
Dalším výhercem byl model 525i SE, který se stal vítězem už celkem 10-krát se svým nejvýkonnějším motorem v kategorii, není divu, 2,5 V6 motor má 218 koní a 250N.m. Zrychlení na stovku zvládá za 7,5 s a může pokračovat až k hranici 245 km/h.
zdroj: Bmw group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.