V roce 2005 dokázala Škoda Auto posílit svůj tržní podíl v regionu střední Evropy (CZ, SK, PL, H, SLO a HR) z 17,8% na 18,6%.
Podíl na tomto výsledku měl zejména nárůst počtu prodaných vozů Škoda v České republice (+5%), Maďarsku (+4,5%), Slovinsku (+16,4%) a Chorvatsku (+1%).
Škoda Auto je lídrem trhu v České republice, na Slovensku, v Polsku, Bulharsku a Bosně a Hercegovině. V Polsku se je toto prvenství navíc první v historii značky.
Během úspěšného roku 2005 Škoda Auto dosáhla historicky nejlepší výsledek prodeje v Maďarsku, Rumunsku, na Ukrajině, v Srbsku, Bulharsku a Moldávii. Rovněž v pobaltských zemích – Litvě, Lotyšsku a Estonsku se vozy Škoda těšily mimořádnému zájmu zákazníků a Škoda Auto zde taktéž dosáhla nový rekord prodeje.
Škoda Auto, a.s.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.