Škoda je č. 1 ve střední a východní Evropě

Nová továrna
Nová továrna, foto: Škoda Auto
ar1 18. ledna 2006 10:41
Sdílej:

V roce 2005 dokázala Škoda Auto posílit svůj tržní podíl v regionu střední Evropy (CZ, SK, PL, H, SLO a HR) z 17,8% na 18,6%.

Podíl na tomto výsledku měl zejména nárůst počtu prodaných vozů Škoda v České republice (+5%), Maďarsku (+4,5%), Slovinsku (+16,4%) a Chorvatsku (+1%).

Škoda Auto je lídrem trhu v České republice, na Slovensku, v Polsku, Bulharsku a Bosně a Hercegovině. V Polsku se je toto prvenství navíc první v historii značky.

Během úspěšného roku 2005 Škoda Auto dosáhla historicky nejlepší výsledek prodeje v Maďarsku, Rumunsku, na Ukrajině, v Srbsku, Bulharsku a Moldávii. Rovněž v pobaltských zemích – Litvě, Lotyšsku a Estonsku se vozy Škoda těšily mimořádnému zájmu zákazníků a Škoda Auto zde taktéž dosáhla nový rekord prodeje.

Škoda Auto, a.s.

Témata:
Stalo se