Tento vůz byl vyvinut ve spolupráci s legendárním italským designérem Pininfarina. Colt CZC je postaven na platformě modelu Colt hatchback s největším rozvorem ve své třídě 2,5m, narozdíl od kratší verze kupé, a to z důvodu uspořádání interiéru a použití stahovací pevné střechy, přitom stále nabízí dostatečně uspokojivý prostor pro cestující se spoustou odkládacích schránek, uspořádáním k sezení 2 + 2 a s dostatečně velkým zavazadlovým prostorem.
Na svém dlouhém rozvoru a se širokou stopou nabízí Colt CZC dynamickou jízdu a to díky zesílené konstrukci (aby tak byla nahrazena absence klasické pevné střechy), ale také díky svému motoru 1,5 litru MIVEC s turbem o výkonu 150 k, který vozu uděluje maximální rychlost 202 km/h. Zrychlení z 0 na 100 km/h za 8,4 s, a speciálně upravenému podvozku. Tento motor bude nejvýkonnějším motorem, který v B-segmentu nenabízí žádné jiné coupe-cabriolet. K dispozici je i běžný zážehový motor 1,5 litru o výkonu 109 k.
Zahájení výroby vozu Colt CZC je naplánováno v továrně Pininfarina Bairo v blízkosti italského Turína na 7. března. Pininfarinovi bude dodávat podvozek a další komponenty do výrobní továrny Mitsubishi Motors NedCar z Bornu (Holandsko). Pininfarina se soustředí na specifické zesílení konstrukce pro coupe-cabriolet a bude provádět celkovou kompletaci včetně nátěrů, čalounění a finálního dokončení s využitím jedinečných dílů a mechanických komponentů dodávaných z NedCar. Colt CZC se na evropských trzích objeví v průběhu druhé poloviny roku 2006.
zdroj: Mitsubishi motors