Značka Nissanu Infinity prezentuje v Detroitu horkou studii sportovního vozu. Infinity Sport Coupé je elegantní a zároveň velmi agresivní.
Technickou působivost propůjčují vozu výrazně formovaná LED diodová světla vpředu i vzadu a opláštění působící jako z leštěného hliníku. Místo zpětných zrcátek jsou umístěny kamery, jejichž obraz je promítán z obou stran přístrojové desky. Pro otevření vozu stačí pouze tlak ruky na schovanou kliku. Studie stojí na leštěných hliníkových devítipaprskových 20 palcových kolech.
Interiér je koncipován sportovně, přístrojová deska je v noci mírně fialově podsvícená. Tu doplňuje multifunkční displej s údaji o navigaci, klimatizaci a různými jinými funkcemi vozu. Ve střední konzole je řadící páka v kombinaci kůže/hliník, analogové hodiny a ovládací kolečko multifukčního displeje. Přímé spojení s technikou vozu umožňuje i multifunkční volant.
Foto: Nissan
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.