Passat „individual“ kombinuje vyjímečný design a exkluzivní výbavu. Z venku chytí za oko luxusní chromové doplňky s 18" koly. Propracované kožené čalounění s ojedinělou výbavou překoná vaše představy.
Návrhový balík je určen pro model Passat a Passat variant. Zákazník si může nyní vybrat mezi světlými nebo chromovými verzemi mřížky chladiče, rámu oken, prahy dveří a zadního nárazníku. Dále nalezneme v interiéru kvalitní Napa kůži v kombinaci černé se sněhově krémovou barvou. Toto je první Volkswagnovo vozidlo se speciálním lakem, který vyžaduje speciální kovový postřik, výsledkem je jemně třpytivý lak s velmi vysokou kvalitou a odolností proti trhlinám, oděru či rozežírání.
Antracitové kola „Chicago“ o velikosti 18-ti palců v chromové povrchové úpravě dává Passatu zvláštní sportovní vzhled. K pořádným kolům patří i řádné snížení, sportovní podvozek je oproti seriovému o 15mm níže. Zadní a boční zadní okna jsou zatmavené.
Ve výbavě nechybí multifunkční volant, mlhovky, vyhřívané přední sklo a sedadla a to i vzadu. O teplotu se postará dvouzónový climatronic a o muziku kvalitní reprosoustava s radiem a CD mechanikou.
Zdroj: Volkswagen group
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?