Passat „individual“ kombinuje vyjímečný design a exkluzivní výbavu. Z venku chytí za oko luxusní chromové doplňky s 18" koly. Propracované kožené čalounění s ojedinělou výbavou překoná vaše představy.
Návrhový balík je určen pro model Passat a Passat variant. Zákazník si může nyní vybrat mezi světlými nebo chromovými verzemi mřížky chladiče, rámu oken, prahy dveří a zadního nárazníku. Dále nalezneme v interiéru kvalitní Napa kůži v kombinaci černé se sněhově krémovou barvou. Toto je první Volkswagnovo vozidlo se speciálním lakem, který vyžaduje speciální kovový postřik, výsledkem je jemně třpytivý lak s velmi vysokou kvalitou a odolností proti trhlinám, oděru či rozežírání.
Antracitové kola „Chicago“ o velikosti 18-ti palců v chromové povrchové úpravě dává Passatu zvláštní sportovní vzhled. K pořádným kolům patří i řádné snížení, sportovní podvozek je oproti seriovému o 15mm níže. Zadní a boční zadní okna jsou zatmavené.
Ve výbavě nechybí multifunkční volant, mlhovky, vyhřívané přední sklo a sedadla a to i vzadu. O teplotu se postará dvouzónový climatronic a o muziku kvalitní reprosoustava s radiem a CD mechanikou.
Zdroj: Volkswagen group
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?