Je radost řídit sportovní auto a zároveň si užívat maximální prostor s velkou flexibilitou - tohle je nový Ford S - Max, koncepce vozidla SAV.
Velikostně se model S - Max podobá většímu bratříčkovi, modelu Galaxy. Toho právě nahradí ve Fordově továrním středisku v Genku v Belgii. Premiéru si odbude na ženevském autosalóně v březnu tohoto roku, zde bude také sdělena cena, datum prodeje a technické údaje.
S - Max název demonstruje potenciál velkého vnitřního prostoru a flexibility. Ford chce s tímto modelem představit nový automobilový směr, zaměřeným na rodinu. Zákazníci se budou moci radovat z Fordova systému FFS (Fold Flat System) poskytující sedm sedadel celkově ve třech řadách s množstvím kombinací umístění sedadel podle potřeby posádky
zroj: ford motor company
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.