Už více než 30 let je Camaro typickým americkým „Muscle car“ slučovaný s pojmem dramatický design a vzrušující výkon. Americká ikona byla také jednou z nejpopulárnějších kupé všech dob.
V roce 1966 kdy bylo vypuštěno první Camaro se během tří let prodalo závratných 699.000 kusů. Chevrolet nyní představuje koncepční vozidlo, které znovu získává nadčasového ducha stejně jako představení Camara na Detroitském autosalonu v roce 1960.
Ačkoliv je vývojová studie osobního automobilu teprve v této fázi, Camaro koncept má za cíl prozkoumat zákaznickou reakci. Pokud by uspěl, dočkal by se sériové výroby!
Dlouhá kapota, krátká kabina a široký postoj nezapřou sportovního ducha. Osmi-válcový hliníkový blok s výkonem 400 koňských sil a šestistupňovou manuální převodovkou je srdcem tohoto vozu. Vyspělý podvozek má nezávislé zavěšení všech kol. 6,0 litrový motor s označením LS2 je vybaven aktivním palivovým systémem, který je schopen zastavit běh čtyř válců pro nižší spotřebu. Výkonné brzdy jsou chlazeny prouděním vzduchu od předního nárazníku a zakusují se do obřích kol o velikosti 21“ vpředu a 22“ vzadu.
Interiér je pojat ve stylu první generace Camara. Celkový návrh vozidla je potom částečně inspirován novou Corvetou, tak aby vše zapadalo do sebe a tvořilo originální estetický dojem Chevroletových sportovních automobilů.
zdroj: General motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.