V roce 1966 kdy bylo vypuštěno první Camaro se během tří let prodalo závratných 699.000 kusů. Chevrolet nyní představuje koncepční vozidlo, které znovu získává nadčasového ducha stejně jako představení Camara na Detroitském autosalonu v roce 1960.
Ačkoliv je vývojová studie osobního automobilu teprve v této fázi, Camaro koncept má za cíl prozkoumat zákaznickou reakci. Pokud by uspěl, dočkal by se sériové výroby!
Dlouhá kapota, krátká kabina a široký postoj nezapřou sportovního ducha. Osmi-válcový hliníkový blok s výkonem 400 koňských sil a šestistupňovou manuální převodovkou je srdcem tohoto vozu. Vyspělý podvozek má nezávislé zavěšení všech kol. 6,0 litrový motor s označením LS2 je vybaven aktivním palivovým systémem, který je schopen zastavit běh čtyř válců pro nižší spotřebu. Výkonné brzdy jsou chlazeny prouděním vzduchu od předního nárazníku a zakusují se do obřích kol o velikosti 21“ vpředu a 22“ vzadu.
Interiér je pojat ve stylu první generace Camara. Celkový návrh vozidla je potom částečně inspirován novou Corvetou, tak aby vše zapadalo do sebe a tvořilo originální estetický dojem Chevroletových sportovních automobilů.
zdroj: General motors