Chrysler zavzpomínal na lesk 30. a 50. let. Je to vidět na studii Imperial, která je k obdivování na detroitském autosalonu. Tato studie je však také koncipována jako vlajková loď automobilky.
Rozměry Chrysleru Imperial jsou úctyhodné. 5,44 metru na délku, 1,93 na šířku a 1,61 metru na výšku. Rozvor činí 3,12 metru. Přední části dominuje vzpřímená mřížka chladiče. Velké dveře se otevírají protiběžně a umožňují tak pasažérům lehčí nástup. Prostřední sloupek chybí, aby nebránil pohledu na celý interiér. Skrz dotykový dispej, v loketní opěrce, s intuitivními ovládacími prvky může řidič ovládat rádio, klimatizaci nebo navigaci. Studie je poháněna známým motorem 5,7 HEMI V8. Tento osmiválcový agregát poskytuje výkon 340 koní a zrychlí na 100 km/h za 5,5 sekundy. Maximální rychlost je 257 km/h. Zvláštností této studie jsou LED diody, kterými jsou vyřešena zadní světla, blinkry a parkovací světla. Také v interiéru můžeme najít malé stylové diodky.
Foto: Chrysler
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.