Chrysler zavzpomínal na lesk 30. a 50. let. Je to vidět na studii Imperial, která je k obdivování na detroitském autosalonu. Tato studie je však také koncipována jako vlajková loď automobilky.
Rozměry Chrysleru Imperial jsou úctyhodné. 5,44 metru na délku, 1,93 na šířku a 1,61 metru na výšku. Rozvor činí 3,12 metru. Přední části dominuje vzpřímená mřížka chladiče. Velké dveře se otevírají protiběžně a umožňují tak pasažérům lehčí nástup. Prostřední sloupek chybí, aby nebránil pohledu na celý interiér. Skrz dotykový dispej, v loketní opěrce, s intuitivními ovládacími prvky může řidič ovládat rádio, klimatizaci nebo navigaci. Studie je poháněna známým motorem 5,7 HEMI V8. Tento osmiválcový agregát poskytuje výkon 340 koní a zrychlí na 100 km/h za 5,5 sekundy. Maximální rychlost je 257 km/h. Zvláštností této studie jsou LED diody, kterými jsou vyřešena zadní světla, blinkry a parkovací světla. Také v interiéru můžeme najít malé stylové diodky.
Foto: Chrysler
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.