Přestože se nové lvíče s označením 207 oficiálně představí až 12. ledna 2006, tajnosti kolem informací a fotografií nevydržely.
Peugeot 207 se poprvé veřejnosti představí na letošním ženevském autosalonu, kde vstoupí do poslední fáze příprava na start prodeje této novinky. Automobilka nový model však představí už tento měsíc, 12. ledna 2006. Nová 207 nahradí velmi úspěšný model 206, který se představil už v létě roku 1998. Od té doby se prodalo mnoho těchto automobilů. I takřka ve výslužbě této legendy se prodeje držely na slušném čísle.
Už z prvního pohledu na novou 207 lze vyčíst z charakteristických tvarů, že stylově čerpá z modelu 307. Karoserie bude stavěna na koncernovém podvozku, který využívá třeba Citroën C3. "Lví tlama" je zde také použita, stejně tak, jako u 407, která tento charakteristický znak vnesla na světlo světa. Z 307 jsou převzaté zadní reflektory a především boční linie vozu.
Motory budou pocházet samozřejmě jak jinak, než z koncernu PSA. Zastoupení zde najdou klasické šestnáctistovky jak v zážehové, tak vznětové verzi a pak čtrnáctistovka, která však bude pocházet ze vzájemné spolupráce s BMW. Více detailů přineseme 12. ledna.
Z počátku, se nám představí dva typy karoserií: tří a pětidveřový hatchback a později Peugeot nabídne trhu již osvědčený kupé-kabriolet a kombi SW.
Novinka se bude produkovat ve španělském Villaverde, a spekuluje se o výrobním podniku u našich východních sousedů na Slovensku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.