Redakce portálu AUTO NEWS NETWORK chce tímto sdělením popřát všem svým čtenářům šťastný a prosperující rok 2006!
Děkujeme vám za vaši skvělou podporu v roce 2005 a doufáme, že i v roce 2006 zůstane vaše přízeň na stránkách portálu www.auto-news.cz
Čeká nás rok s mnoha novinkami, jak z automobilového průmyslu, kde například česká automobilka Škoda Auto chystá představit dvě novinky Roomster a nástupce Fabie, nepočítaje mnoho novinek od zahraničních automobilek.
Ve Formuli 1 se potkáme při závodech GP s novými pravidly, novými týmy a samozřejmě novými motory V8.
Proto doufáme, že letošní rok bude velmi bohatý na události, které budou vzhledem ke čtenáři jen v pozitivním smyslu.
Ještě jednou vám děkujeme a těšíme se na shledání při čtení našich článků, popřípadě vašich poznatků a připomínek na našem mailu: redakce@auto-news.cz a nebo u komentářů u článků.
Redakce ANN
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.