Premiéru si odbude na Detroitském autosalonu 8.ledna 2006. Jeho motor disponuje exkluzivním výkonem, 12 válců o obsahu 5980 cm3 s biturbem byl sestaven na základě mnoholetých zkušeností z motosportu a dává sílu 612 koní v 4750 ot., zatímco kroutící moment 1000 N.m můžeme čerpat od 2000 ot., dokonce v 1000 otáčkách má 570 N.m! Zrychleni na stokilometrovou hranici udává výrobce 4,4 s a na 200km za 13,3 s, maximální rychlost je elektronicky omezena na 250km/h.
Další chloubou je přizpůsobivá brzdná soustava s vysokou citlivostí a přesností díky posuvným třmenům na přední nápravě. Tato technologie kombinuje výhody plovoucího a pevného třmenu. Zlepšuje jízdní komfort a zajistí rychlý odstup tepla. Kotouče o průměru 390mm zabezpečují nejkratší brzdnou dráhu ve své třídě.
5-ti rychlostní samočinná převodovka dimenzovaná pro tak vysoký výkon - AMG Speedshift s možností řazení na volantu nebo selekcí pákou, kde je možno vybrat ze tří možností - Sport, komfort nebo manual.
Nová aktivní zavěšení kol je skvěle spjata s technologií brzd. Při klopení karoserie či vyhýbacím manévru se podvozek přizpůsobí proti naklánění a tím podstatně vylepší jak trakci, tak jízdní komfort.
Bodystyling od AMG netřeba komentovat budí respekt ještě širší a nižší limuzíny. O luxusní a zároveň sportovní vzhled se postarají vytažené blatníky, vpředu potom spojler s přívodem vzduchu k brzdám a mlhovými světly v chromovém prstenci. Některé části nesou název „V12 Biturbo“.
V interiéru nás zaujmou loga AMG a velký centrální displej s hlavním menu a veškerými informacemi, od teploty oleje až po napětí baterie. Zajímavou nabídkou je také „Racetimer“ , tato funkce dokáže zaznamenat vaše časy na okruhu, maximální či průměrnou rychlost atd. Tachometr je ocejchován po číslici 360 km/h.
zdroj: Mercedes - Benz