Hyundai představil nový model Grandeur. Největší sedan automobilky s bohatou výbavou, vysokou bezpečností a nízkou cenou utočí do vyšších tříd.
Prostorný a luxusní model Korejské automobilky s délkou 4895mm oplývá bohatou výbavou, která zahrnuje duální klimatizaci, zadní elektrickou clonu proti slunci, samostmívací vnitřní zpětné zrcátko, palubní počítač, automatický spínač světel, polohovatelné sedačky ve všech směrech spolu s opěrkami hlavy a nespočet odkládacích prostorů.
Pro velkou limuzíny byl vyvinut i moderní šestiválcový motor o obsahu 3,3 litru. Hliníkový blok válců snižuje hmotnost, proměnné časování ventilů CVVT s variabilní délkou sacího potrubí VIS zvyšuje dynamiku a snižuje spotřebu paliva. Tiché rozvodové řemeny snižují hlučnost. Motor disponuje výkonem 173kw neboli 235 koňmi, točivý moment dosahuje hodnoty 304 N.m. v 3500 ot/min. Maximální rychlost udává výrobce 237km/h a zrychlení na stokilometrovou rychlost za slušných 7,8s a to vše při kombinované spotřebě 10,2 l/100km.
Z bezpečnostních prvků zde nalezneme osm airbagů, elektronický stabilizační systém ESP, aktivní opěrky hlavy, odmrazovač čelního skla a kvalitní brzdný systém. 17-ti palcová kola s pneumatikami 235/55. Převodovka je 5-ti stupňová automatická. Zákazník si může vybrat z 11 barevných odstínů. Cena tohoto modelu je 1.089.000 korun.
Zdroj: hyundai motor cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.