Hyundai představil nový model Grandeur. Největší sedan automobilky s bohatou výbavou, vysokou bezpečností a nízkou cenou utočí do vyšších tříd.
Prostorný a luxusní model Korejské automobilky s délkou 4895mm oplývá bohatou výbavou, která zahrnuje duální klimatizaci, zadní elektrickou clonu proti slunci, samostmívací vnitřní zpětné zrcátko, palubní počítač, automatický spínač světel, polohovatelné sedačky ve všech směrech spolu s opěrkami hlavy a nespočet odkládacích prostorů.
Pro velkou limuzíny byl vyvinut i moderní šestiválcový motor o obsahu 3,3 litru. Hliníkový blok válců snižuje hmotnost, proměnné časování ventilů CVVT s variabilní délkou sacího potrubí VIS zvyšuje dynamiku a snižuje spotřebu paliva. Tiché rozvodové řemeny snižují hlučnost. Motor disponuje výkonem 173kw neboli 235 koňmi, točivý moment dosahuje hodnoty 304 N.m. v 3500 ot/min. Maximální rychlost udává výrobce 237km/h a zrychlení na stokilometrovou rychlost za slušných 7,8s a to vše při kombinované spotřebě 10,2 l/100km.
Z bezpečnostních prvků zde nalezneme osm airbagů, elektronický stabilizační systém ESP, aktivní opěrky hlavy, odmrazovač čelního skla a kvalitní brzdný systém. 17-ti palcová kola s pneumatikami 235/55. Převodovka je 5-ti stupňová automatická. Zákazník si může vybrat z 11 barevných odstínů. Cena tohoto modelu je 1.089.000 korun.
Zdroj: hyundai motor cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.