Ani BMW trojkové řady v kombíku neuniklo zvučnému úpravci německých vozidel AC-Schnitzerovi. Ten se postaral o kompletní aerodynamický balíček včetně tuningu motoru.
Cestování se sportovně střiženým kabátem a prostorem pro celou rodinu a zavazadla se pro vás stane mnohem zábavnějším. Přední spoiler M-technik není jen ozdobou, ale zároveň zvyšuje přítlak na přední nápravě. Boční část Bmw zdobí vytažené kryty prahů, zadní část potom střešní křidélko a tvarovaný zadní nárazník s dvěmi koncovkami výfuku. Některé exteriérové části mohou být na přání vybaveny chromovými doplňky. Bezkonkurenčním jízdním vlastnostem přispívá snížený podvozek a vysoce kvalitní litá kola s lehké slitiny o rozměrech od 17“ po 20“ palců s rozměrem pneumatik až 245/30 R20. Interiér se rovněž dočkal jistých úprav v podobě sportovního volantu a hliníkových doplňků.
Konečně můžeme přejít k motoru, který je perličkou Ac- Schnitzeru, vychází ze dvoulitrového turbodiesela se čtyřmi válci pod kapotou, ten oplývá výkonem 163 koní v sérii, to ale německému úpravci nestačilo a proto vyladil řídící jednotku až na 147kw neboli 200koní! Kroutící moment povyrostl z 340N.m na rovných 400N.m. Teď může trojková řada od Bmw upalovat rychlostí 228km/h a zrychlení na stovku zvládne za 8,4s.
zdroj: AC - Schnitzer
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.