Ani BMW trojkové řady v kombíku neuniklo zvučnému úpravci německých vozidel AC-Schnitzerovi. Ten se postaral o kompletní aerodynamický balíček včetně tuningu motoru.
Cestování se sportovně střiženým kabátem a prostorem pro celou rodinu a zavazadla se pro vás stane mnohem zábavnějším. Přední spoiler M-technik není jen ozdobou, ale zároveň zvyšuje přítlak na přední nápravě. Boční část Bmw zdobí vytažené kryty prahů, zadní část potom střešní křidélko a tvarovaný zadní nárazník s dvěmi koncovkami výfuku. Některé exteriérové části mohou být na přání vybaveny chromovými doplňky. Bezkonkurenčním jízdním vlastnostem přispívá snížený podvozek a vysoce kvalitní litá kola s lehké slitiny o rozměrech od 17“ po 20“ palců s rozměrem pneumatik až 245/30 R20. Interiér se rovněž dočkal jistých úprav v podobě sportovního volantu a hliníkových doplňků.
Konečně můžeme přejít k motoru, který je perličkou Ac- Schnitzeru, vychází ze dvoulitrového turbodiesela se čtyřmi válci pod kapotou, ten oplývá výkonem 163 koní v sérii, to ale německému úpravci nestačilo a proto vyladil řídící jednotku až na 147kw neboli 200koní! Kroutící moment povyrostl z 340N.m na rovných 400N.m. Teď může trojková řada od Bmw upalovat rychlostí 228km/h a zrychlení na stovku zvládne za 8,4s.
zdroj: AC - Schnitzer
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.