Speciální model Chrysler 300C Heritage Edition bude představen na autosalonu v Los Angeles, který se uskuteční od 4. do 15. ledna 2006.
Heritage má chromovanou mřížku chladiče, chromovaná zrcátka a plaketu v barvách trikolóry. Tato známka Heritage má připomenout Chrysler 300C z roku 1957.
Dalšími znaky tohoto modelu jsou speciání litá kola s pneumatikami o velikosti 225, sportovní podvozek, modifikované výfukové potrubí, které se stará o krásný zvuk, xenonové světlomety s adaptivními dálkovými světly. Intenzita světla se automaticky mění vzhledem k okolí. Interiér je také laděný sportovně. Vynikají v něm potahy sedadel, které nesou logo plakety z 57. roku.
Chrysler 300C Heritage bude v kombinaci s osmiválcovým motorem o objemu 5,7 litru a výkonem 340 koní. Zákazníci si budou moci vybrat mezi černým, křišťálově perleťovým a exklusivním červeným Inferno lakem. Vůz příjde nejdříve na americký trh počátkem roku 2006 a jeho cena se bude pohybovat okolo 36 000 dolarů, což je něco málo přes 900 000 Kč.
Foto: DaimlerChrysler
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.