Již měsíc před koncem roku 2005 dokázala Škoda Auto překonat svůj loňský celoroční výsledek prodeje.
Od ledna do listopadu 2005 bylo zákazníkům na 85 trzích dodáno celkem 452 973 vozů Škoda, což je o 43 022 (+10,5%) vozů více než ve srovnatelném období vloni a zároveň o 1 298 více než za celý rok 2004.
K tomuto dobrému výsledku přispěl zejména prodej vozů Škoda v západní Evropě - celkem 255 783 (+17,8%) vozů a v zemích východní Evropy - celkem 41 867 (+50,2%) vozů. Rovněž na domácím trhu v České republice si vůz Škoda zakoupilo od začátku roku o 3 132 zákazníků více než vloni (celkem 58 837 vozů).
Kromě většího počtu zákazníků dosahuje Škoda Auto také stále lepší hodnocení zákazníků v otázce spokojenosti s vozem a servisními službami. V průzkumu spokojenosti zákazníků s téměř třiceti světovými značkami automobilů, které působí na evropském trhu, získala Škoda jako nejlepší značka z Evropy celkově cenné třetí místo.
Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, k výsledkům firmy poznamenal: „Jsme hrdí na to, že jsme v jubilejním roce stoleté automobilové tradice značky Škoda dosáhli historický rekord prodeje. Narůstající spokojenost zákazníků s vozy Škoda je pro nás velkou motivací v budoucím úsilí.“
zdroj: Škoda Auto
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.