Již měsíc před koncem roku 2005 dokázala Škoda Auto překonat svůj loňský celoroční výsledek prodeje.
Od ledna do listopadu 2005 bylo zákazníkům na 85 trzích dodáno celkem 452 973 vozů Škoda, což je o 43 022 (+10,5%) vozů více než ve srovnatelném období vloni a zároveň o 1 298 více než za celý rok 2004.
K tomuto dobrému výsledku přispěl zejména prodej vozů Škoda v západní Evropě - celkem 255 783 (+17,8%) vozů a v zemích východní Evropy - celkem 41 867 (+50,2%) vozů. Rovněž na domácím trhu v České republice si vůz Škoda zakoupilo od začátku roku o 3 132 zákazníků více než vloni (celkem 58 837 vozů).
Kromě většího počtu zákazníků dosahuje Škoda Auto také stále lepší hodnocení zákazníků v otázce spokojenosti s vozem a servisními službami. V průzkumu spokojenosti zákazníků s téměř třiceti světovými značkami automobilů, které působí na evropském trhu, získala Škoda jako nejlepší značka z Evropy celkově cenné třetí místo.
Detlef Wittig, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, k výsledkům firmy poznamenal: „Jsme hrdí na to, že jsme v jubilejním roce stoleté automobilové tradice značky Škoda dosáhli historický rekord prodeje. Narůstající spokojenost zákazníků s vozy Škoda je pro nás velkou motivací v budoucím úsilí.“
zdroj: Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.