Vynikající hudebník, který v poslední době zažívá úspěšné období. Předskakoval skupině Simply Red na pražském koncertu, splnil si hudební sen - zpíval ve Velké Lucerně.
Nejdená se o nikoho jiného než o vítěze v kategorii Skokan roku 2005 v anketě Český slavík a finalistu druhé řady soutěže Česko hledá SuperStar Petra Bende.
Petře, máte řidičák? Řidičák vlastním, docela širokej - C, B, malá motorka… I na traktor mám řidičák. Autoškolu jste dělal hned v 18? Já myslím, že jo. Už se nepamatuju přesně, kdy to bylo, ale myslím, že jsem dlouho nečekal. Autoškolu jsem dělal v Brně, byla zima, takže to bylo takový těžký ježdění a hned první jízdu jsem jel po Brně – to bylo šílený. Řídil jste v autoškole poprvé? Předtím mě kámarádi trošku učili, takže se přiznávám, že v autoškole to nebylo poprvé. Vlastníte momentálně auto? Auto momentálně nemám, protože se rozmýšlím, jaké koupit. Mám vyhlídnutou Octavii kombi s turbodieslovým motorem a mírně jeté Volvo přivezené ze zahraničí. Jinak jsem měl Škodovku 120, která mně posloužila strašně dobře, pak dlouhou dobu starou kufrovou Sierru, která byla úžasná. Chcete koupit nové nebo ojeté z bazaru? Z bazaru bych asi auto nekoupil. Uvažuju teda ne o novým, ale přes známé. Ne, že bych byl nedůvěřivej, ale v bazaru nevíte odkud to auto pochází. Takže raději koupím auto přes známé než nějakej bazar. Když jezdíte s manažerem na různá vystoupení, co děláte v autě nejraději? Pozorujete krajinu, přeříkáváte si texty,…? V autě nejraději poslouchám muziku. Když řídím, i když se vezu. A někdy v autě píšu texty za jízdy, což je moje taková slabina. (smích) Vím, že bych to neměl dělat, ale plno věcí mě za jízdy napadá. Jakou hudbu konkrétně? Rádio, cédéčka nebo vlastní hudbu? Spíš různě. Mám rád i rádia, ale spíš různou muziku – třeba soundtracky, který rád poslouchám v autě, protože tam je na to čas si je poslechnout. Ale jinak poslouchám víc cédéčka než rádio. Dokázal byste při autonehodě poskytnout první pomoc? Určitě bych nějakým způsobem pomoct dokázal. Nevím, jestli by to bylo s úplně doktorskou péčí, ale určitě bych se na to nevykašlal. Jednou jsme právě takovou podobnou situaci zažili, když jsme jeli s kapelou a viděli jsme člověka v příkopě. Byl to cyklista a bylo to docela ošklivý. V podstatě jsme mu zachránili život. I když ne na moc dlouho, protože nakonec zemřel, ale bylo to hodně silný a dodnes si to pamatuju. Máte nějaké auto, kterým byste si splnil sen? Hodně lidí má nějaký supersport, co Vy? Chrysler Voyager. Jen pro Vás nebo myslíte i na kapelu, že zrovna tak velké auto? To není moc velký auto… Já mám rád hodně velký auta. Tohle je takový rodinný. Jak člověk pořád vozí ty kytary s sebou a různý nástroje, tak potřebuje velký auto. Nebo třeba nějakýho offroada. Můj kamarád třeba vlastní Hummera a ten je pekelnej! Trošku ponorka, ale dobrý… (smích) Jaký máte vztah k motorkám? První motorka, na který jsem jel byla Babeta, kterou měli naši a já jsem jim ji tajně ukradl. A potom dlouhou řadu let jsem měl Simsona skůtra. To byla docela taková módní záležitost. Potom jsem ho prodal, něco jsem přidal, koupil jsem si tu Škodovku 120 a od té doby jsem věrnej autům. Ale kdybych kupoval motorku, tak určitě raději choppera než nějakou sportovní. A na závěr pozdrav Petra Bende četnářům portálu AUTO NEWS NETWORK - stáhni si zde
Foto: ANN a DAN - production
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.