300 koní pro Volkswagen Polo?

Jiří Krejčí, 9. prosince 2005, 08:38 Google+

Ano čtete dobře. Tuner B&B upravil Polo GTI tak, že jeho maximální rychlost nyní dosahuje 258 km/h a z 0 na 100 km/h zrychlí za 5,4 vteřin.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Polo GTI

Polo GTI | foto: B&B Tuning

Sdílejte článek

Tyto hodnoty vyplývají z výkonu, který opravdu B&B Polo poskytuje, tedy 300 koní a točivý moment má hodnotu 410 Nm. Aby bylo dosaženo takového výkonu musel být sériový 1,8 litrový agregát vyměněn za jiný, kompletně upravený. Mimo jiné musely být změněny písty, ojnice, chalzení vzduchu a vstřikovací zařízení. Agregát má pouze jednu speciální hlavu válců a větší turbodmychadlo. Aby byla teplota a protitlak výfukových plynů zredukována, je Polo vybaveno speciálním výfukovým potrubím s velkým předním dílem a vysoce výkonným katalyzátorem.

Vylepšení sériového Pola GTI příjde na 10 000 Euro. K tomu se ještě připlácí za úpravu podvozku a kola, takže konečná cena takto "našlapaného" vozu se vyšplhá až na 36 000 Euro, což je něco málo přes milion korun. Komu však 300 koní příjde hodně, ten má na výběr i z méně drastických úprav - a to na 195, 210, 245 nebo 260 koní. Auto jezdí na 17 nebo 18 palcových kolech a je pochopitelně vybaveno vysoce výkonnými brzdami.

Foto: B&B Tuning

Vytisknout

Diskuze: 300 koní pro Volkswagen Polo?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Octavia

Octavia získala v listopadu 72 procent trhu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud