Značka tak zvýšila svůj prodej proti stejnému období loňského roku o 3 132 vozů a 5,62 %.
Rovněž podíl na celkovém počtu nově přihlášených osobních a lehkých užitkových vozů na českém trhu je v porovnání s loňském stabilní.
Největšímu zájmu se těšil model Fabia (33 463 vozů) s podílem ve svém segmentu 58,75 %. Modelová řada Octavia oslovila celkem 15 995 zákazníků, což je o 1 257 více a posílila tržní podíl v relevantním segmentu na 72,0 %. Model Superb si zvolilo 2 223 zákazníků, což znamená oproti předchozímu roku rovněž nárůst.
Rovněž tržní podíl značky Škoda v segmentu lehkých užitkových vozů (LUV) vzrostl na 19,68 % a Škoda Auto zde ještě více posílila svoji dominantní pozici. V období od ledna do listopadu se její podíl zvýšil z loňských 3,31% na současných 19,68%.
Zdroj: Škoda Auto