Ještě sportovnější Porsche Cayman S. TechArt předvádí elegantně stylizované a efektivně aerodynamicky upravené nové Coupé.
Nový přední spoiler, který je přidělaný na sériovém nárazníku nedodává vozu pouze dynamický vzhled, ale redukuje při rychlé jízdě vztlak. Boční prahy jsou vymodelovány tak, že uklidní proudící vzduch mezi předními a zadními podběhy kol. Zároveň je úprava ovlivněna kombinací na míru vyrobených kol se sportovními pneumatikami. Pro nové coupé Cayman jsou k dispozici kola velikosti 17, 18, 19 nebo 20 palců. Ta největší mají rozměr na přední nápravu 8,5J x 20 a obouvají pmeumatiky 235/30. Na zadní nápravu patří kola 11J x 20 s pneumatikami 305/25. Výborně sladil TechArt s novým obutím podvozek. K dispozici jsou spotovní tlumiče, které jsou sladěny i se sériovým podvozkem. Možnst je zvolit i ostřeji laděný TechArt podvozek.
TechArt je specialistou na exklusivní interiéry. Také pro Caymana nabízí individuální vybavení ve všech barvách a designech. Program pro Caymana zahrnuje kožený interiér a sportovní doplňky. Důkazem toho je sportovní kožený ergonomicky vytvarovaný buď tří- nebo čtyřramenný volant a pedály, hlavice řadící páky a nožní opěrka z hliníku. Zároveň jsou nástupní prahy z ušlechtilé oceli s logem TechArt. Kdo má rád sportovní zvuk, může si objednat koncovky výfuku také z ušlechtilé oceli. Podle informací firmy TechArt je tuning motoru teprve v přípravě.
Foto: TechArt
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.