Hartge splní sen všem milovníkům BMW M6 tím, že zvedne maximální rychlost z elektronicky omezenené na 250 km/h na 320 km/h.
K tomu byl vyvinut speciální modul, který nechá každou M6 jít až za hranici 300 km/h. K tomu, aby tento obrovský výkon mohl být bezpečně přenesen na vozovku slouží litá kola od Hartge 9,5 x 21“ ET 11 s pneumatikami 255/30 ZR 21 vpředu a 10,5 x 21“ s 295/25 ZR 21 vzadu. Navíc celá M6 je jěště snížena o 30 mm.
K image nové BMW M6 od Hartge neoddělitelně patří masivní přední spoiler a laděné koncovky výfuku, které mohou být kulaté nebo oválné. Do interiéru nabízí Hartge sportovní 3 ramenný volant s carbonovými doplňky. Z carbonu můžeme také najít prvky na dveřích, přístrojovou desku a řadící konsolu. Dalším klasickým sportovním prvkem je hliník, ze kterého jsou vyrobeny pedály a rukojeť ruční brzdy.
Foto: Hartge
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.