Range Rover Sport od Land Roveru byl oceněn titulem "SUV roku 2005" od časopisu BBC Top Gear. Tato cena se uděluje každoročně.
S více jak 20 000 vozy prodanými ve světě a 11 oceněními má Range Rover Sport od uvedení na trh v květnu tohoto roku velmi úspěšný start. Tato poslední pocta přichází na konec přísných silničních testů a úkolů, které pro vozidlo určil tým časopisu Top Gear - od předstižení vysoce výkonného vojenského tanku až po překonání velké písečné duny Big Red v Dubaji.
Redaktor Top Gearu řekl, že Range Rover Sport s 390 koňmi byla pro magazín jediná volba na SUV roku 2005. BMW a Porsche dělají nejlepší sportovní vozy a jeden nebo dva modely, které spadají pod SUV. Na druhé straně Land Rover dělal vždy jen skvělá SUV.
Magazínem Top Gear byl také oceněn hlavní inženýr Jaguaru a Land Roveru Mike Cross jako "Muž roku 2005".
Zdroj: Ford Company
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.