Nový vzhled a více dynamiky představil Renault na svém modelu Megane a to rovnou pro všech šest typů karoserie.
Přední část vozidla je nyní ostřejší a svalnatější, robustnější linky mají vzbudit sílu a dynamičnost doplněnou novým designem světlometů, nárazníků a mřížky, připomínající písmeno „V“. Záď zvýrazňují jiné linky a modernější světlomety. V interiéru potom nalezneme větší škálu barevných provedení. Úpravy se taky dotkly bezpečnosti, parkovací a dešťové senzory, světelná čidla, optimalizované ovládaní klimatizace a za příplatek navigace druhé generace.
S novým vzhledem zároveň přichází úprava všech motorů, které nyní splňují nejpřísnější normu Euro 4. Mezi Dieselovými motory kraluje 2,0 dci se 150 koňmi, vyniká lepší pružností a nižší spotřebou a je vybaven nově filtrem pevných částí. Dále posílil diesel o obsahu 1,9 dci na 130 koní stejně jako 1,5 dci na 105 koní, ten se může pochlubit nejlepším poměrem výkonu/spotřeby/procentem emisí CO2. Z benzínových motorů je k dispozici 1.4 16V (100hp), 1.6 16V (110hp), 2.0 16V (135hp) a 2.0T (165hp) 225hp 2.0 16V turbo ve verzi megane sport. I u nového modelu stále platí vysoká bezpečnost, ta je potvrzena 5-ti hvězdičkami v testu EuroNCAP.
zdroj: Renault
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.