Dílna José Franqueira sídlí na předměstí španělského Madridu.
Ročně její brány opustí asi tucet diuviálních tříkolek JZR Bandido, inspirovaných prvními modely anglické značky Morgan.
Tříkolka má šasi z ocelových trubek, které nese přední kolo, zadní nápravu a navařené boční díly karoserie z ocelového plechu. Přední a zadní kapoty jsou laminátové. Motor, vidlicový dvouválec 850 cm3 leží nezakrytý před přední nápravou a je chlazen volně proudícím vzduchem. Nabízí maximální výkon 55 kW (75 k). Motor pohání hřídelí zadní kola přes pětistupňovou sekvenční převodovku, dodávanou na přání se zpátečkou s elektropohonem. Řízení je hřebenové. Zavěšení předních kol má pár trojúhelníkových ramen s vinutou pružinou a tlumičem, vzadu na páru ramen a dvojici tlumičů. Brzdy všech kol jsou kotoučové. Hmotnost dvoumístné tříkolky činí pouhých 380 kg. Nádrž v zádi pojme 22 l benzinu. Kromě toho může firma ARS dodat repliku HFS Morgan.
AUTO forum
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.