Doposud byla "trojková" řada bavorské automobilky nekompletní - chyběla jí dvoudvéřová verze Coupé a Cabrio. Termín uvedení do prodeje není zatím znám, ale odhaduje se, že se dočkáme velmi brzy.
Při pohledu z boku se zdá, že hrana, která tvořila u sedanu s klikami výraznou linii, u verze Coupé chybí. Je ale možné, že tento prvek je skryt pod maskováním. Zadek působí kulatěji a klesá ostřeji než u verze sedan. Oproti předchůdci působí nová generace coupé plošším dojmem a díky tomu má protažený a elegantní tvar. Nepřehlédnutelné jsou také blinkry ve zpětných zrcátkách. Jestli se tento prvek objeví i u sériového modelu, není zatím jisté. Další detaily jsou dokonale skryty pod černým maskováním.
Vedle uzavřené verze coupé příjde i jeho otevřený příbuzný - cabrio se sklápěcí plechovou střechou. Také vzhled modelu M3 se bude obvíjet z této dvoudvéřové "trojky". Tato výkonná verze by měla přijít v roce 2007 s osmiválcovým motorem a výkonem 400 koní.
Foto: Pascal Piérart
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.