Doposud byla "trojková" řada bavorské automobilky nekompletní - chyběla jí dvoudvéřová verze Coupé a Cabrio. Termín uvedení do prodeje není zatím znám, ale odhaduje se, že se dočkáme velmi brzy.
Při pohledu z boku se zdá, že hrana, která tvořila u sedanu s klikami výraznou linii, u verze Coupé chybí. Je ale možné, že tento prvek je skryt pod maskováním. Zadek působí kulatěji a klesá ostřeji než u verze sedan. Oproti předchůdci působí nová generace coupé plošším dojmem a díky tomu má protažený a elegantní tvar. Nepřehlédnutelné jsou také blinkry ve zpětných zrcátkách. Jestli se tento prvek objeví i u sériového modelu, není zatím jisté. Další detaily jsou dokonale skryty pod černým maskováním.
Vedle uzavřené verze coupé příjde i jeho otevřený příbuzný - cabrio se sklápěcí plechovou střechou. Také vzhled modelu M3 se bude obvíjet z této dvoudvéřové "trojky". Tato výkonná verze by měla přijít v roce 2007 s osmiválcovým motorem a výkonem 400 koní.
Foto: Pascal Piérart
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.