Hartge H50 V10

Jiří Krejčí, 30. listopadu 2005, 11:56 Google+

Na již probíhající essenské Motor Show představil německý tuner vozů BMW něco, co tu ještě nebylo. Do nové řady 3 si vypůjčil motor z BMW M5.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
3

3 | foto: Hartge

Sdílejte článek

Při pohledu na tento vůz si nejdříve všimneme dvoubarevného laku. Střecha, na kapotě zužující se pruh od předního okna až k otvoru pro vstup vzduchu na předním spoileru a pruh od blatníku přes dveře jdoucí do ztracena v šedé barvě. Samozřejmě nechybí ani sportovní aerodynamické doplňky jako přední a zadní spoiler a masivní boční prahy. Přední části vozu dominují 3 veliké otvory pro vstup vzduchu, zadní části čtyři koncovky. Tento speciálně vyrobený pro H50 výfukový systém z ušlechtilé oceli může být zakončen na přání zákazníka pouze dvěma oválnými koncovkami.

Pod termodynamicky optimalizovanou kapotou se ukrývá agregát z modelu M5. Avšak ještě trošku silnější. Disponuje výkonem 550 koní, točivým momentem 520 Nm a umožňuje řidiči Hartge H50 jet až 320 km/h rychlostí. Výkon je přenášen 7 stupňovou manuální převodovkou na 20 palcová kola obutá do pneumatik 245 vpředu a 285 vzadu.

Sportovní charakter podtrhuje tachometr do 330 km/h, 3 ramenný sportovní volant v kůži s carbonovými částmi, osvětlená hlavice řadící páky v kombinaci kůže a hliníku a ve stejné kombinaci ruční brzda.

Foto: Hartge

Vytisknout

Diskuze: Hartge H50 V10

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Q7

S line paket pro Audi Q7

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud