Samotné Audi Q7 by mělo přijít na trh v březnu 2006 a již je pro něj nachystaný sportovní trikot, kterému se u Audi neříká jinak než S line paket. Ten by měl být k dostání již v létě 2006.
Tento sportovní paket dělá model Q7 ještě modernější. S line podvozek disponuje dynamickým pérováním a sportovními tlumiči a je oproti sériovému modelu snížen o 10 milimetrů. V rámci S line balíčku je na výběr ze tří druhů litých kol, a to 20 palcová pětipaprsková, 20 palcová s 20 paprsky nebo 21 palcová se 7 zdvojenými paprsky. Kromě toho má samozřejmě Q7 jiný přední i zadní názarník a nové boční prahy.
V interiéru jsou vpředu elektronicky nastavitelné sportovní sedačky v kombinaci kůže/Alcantara s vytlačeným logem S line do opěrek. Multifunkční 3 ramenný sportovní volant taktéž s logem S line a barevně odlišené stehy podporují sportovní charakter vozu stejně jako děrovanou kůží potažená hlavice řadící páky. Celý interiér je laděn do černa s hliníkovými doplňky. Komu by to však nevyhovovalo, má Audi k dispozici místo hliníku dřevo.
S line paket bude dodáván na obě varianty, tedy na 3,0 TDI quattro a 4,2 FSI quattro a vzhledem k jeho objemu se bude cena pohybovat mezi 57 000 a 159 000 Kč.
Foto: Audi Press
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.