V interiéru se palubní deska chlubí černošedým odstínem, který se liší od ostatních Alteí, tak tříramenný sportovní volant je téměř stejný (rozdíl je jen ten, že v Altee FR bude na spodní špici mít odznak FR).
Jako srdce pro toto divoké zvířet posloužil turbodieslevoý motor o obsahu 2,0 a výkonem 140 koní, který byl následně upraven pozměněním geometrie lobatek v turbu a změněnými střiky a výkon se rázem dostal na hodnotu 170 koní. Sílu motoru na poháněná přední kola bude přenášet přímo řazená šestistupňová převodovka, jejíž převodové poměry byly speciálně pro tento model optimalizovány.
Co se týka podvozku, tak Altea FR se oproti sériovým sestřičkám posunula malinko k zemi a to konkrétně o 7mm. Dostala nová 5-ti paprsková 17-ti palcová kola a posíleny byly i brzdy. Přední kotouče mají díky jinému přednímu nárazníku zvýšené chlazení a na zadní nápravu se přestěhovaly kotouče větší.
Altea FR by se měla začít vyrábět na začátku března 2006. Ceny a plná specifikace budou odhaleny později.
zdroj: CarNet.co.uk