Nový model Sedici je opravdový skok mezi modely SUV, kombinuje radost z jízdy s prostorným vozidlem kompaktních rozměrů a možností vyrazit do přírody a terénu.
Název Sedici znamená v překladu šestnáct, a to je číslo, které dostanete vynásobením 4x4. Ano, správně, tohle vozidlo má pohon všech kol, takže vás nenechá na holičkách ani v terénu! Design vytvořila Giugiarova návrhová společnost Italdesign. Premiéru si odbude na počest dvacáté zimní světové olympiády v rodném Turíně v únoru 2006. Exteriér se pochlubí moderními koncovými světly a svalnatými nárazníky zvětšující vozidlo. I přes vysokou světlost působí Sedici sportovně.
Nový model je k dispozici se dvěmi pohonnými jednotkami, 107-koňová 1,6 16v a 120-koňové JTD multijet a pohání buď všechna 4 kola nebo dovolí řidiči přepnout na pohon pouze předních kol, tím zaručí menší spotřebu. Fiat Sedici je ideálním řešením pro všestranně založeného řidiče a dokáže se přizpůsobit vašim požadavkům, je obratný ve městě, působí dominantně, vkusný interiér spolu s moderním kabátem vás chytne za oko, v kritických situacích je tu pohon všech kol a vysoká bezpečnost. Je vhodný pro vaši rodinu i volný čas. Fiat udělal další krok dopředu a doufejme že to bude trefa do černého.
zdroj: fiat group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.