Právě v rámci této druhé výstavy představila značka Peugeot své aktivity v oblasti ochrany životního prostředí. Expozice konceptu „Quark“, maketa H2O, filtr pevných částic, dokumenty seznamující návštěvníky s projektem zeleného uhlíkového filtru, velice nízké emise CO2 u sériově vyráběných vozidel, recyklace vozů při vyřazení z provozu, atd…. to jsou jen některé příklady konkrétních projektů a aktivní účasti značky Peugeot na záchraně životního prostředí na naší planetě.
Vedle výzkumu a vývoje, jehož výsledky často bývají v praxi využity až v horizontu několika let, nabízí již dnes značka Peugeot modelovou řadu, která se z pohledu ekologických parametrů řadí mezi „nejčistší“ na trhu. V listopadu se bude moci značka pochlubit jedním miliónem prodaných vozů vybavených filtrem pevných částic FAP, který byl poprvé na trh uveden spolu s modelem 607 v roce 1998. Dalším příkladem je skutečnost, že Peugeot prodává proporcionálně dvakrát více vozů, které produkují méně něž 120 g CO2 na 100 km, než je jeho celkový prodejní podíl na automobilovém trhu: za první pololetí 2005 byl prodejní podíl značky Peugeot na evropských trzích 7,7 % a podíl vozidel s výše uvedenými emisními hodnotami 14,2 %.
Tisková zpráva: Peugeot ČR
Foto: Peugeot