V Thajském Bangkoku na mezinárodní Expo výstavě měl dnes premiéru nový koncept 4- Trac, který vyniká svou praktičností a to jako osobní nebo užitkový terénní vůz.
Ford si pro představení nového nákladního Pick-up stylu vybral Thajsko, právě zde je po těchto vozidlech největší poptávka. Místní zákazníci ho potřebují pro drsnou práci a zároveň pro jeho design a rodinu. Vyrábět se budou přímo v Bangkoku, odkud se exportují to ostatních zemí a kontinentů.
Pozornost přitáhnou moderní tvary, dominantní příď se speciálními led-diodovými světlomety, které nalezneme také na zpětných zrcátkách. Mohutné blatníky vyplňují 17-ti palcové disky s turbínovým efektem. Zadní část má jedinečné dvojité sklápění podnosu, možné využít jako sedadlo s opěrkou nebo nezávisle jako rampu pro manipulaci s materiálem. Úložná plocha má 6 přenosných nádob, inspirováno záchrannými čluny, včetně vybavení. Dalším inovačním rysem je zadní otvor, který umožní přístup z ložné plochy přímo do kabiny.
Ford je dnes světově největší výrobce nákladních automobilů s pyšnou historií víc než 88 let. 4-Trac je příkladem Fordovy společnosti, schopné reagovat na potřeby mladší a movitější generace zákazníků a zároveň zůstávat v popředí terénního Pick-up trhu v Thajsku a po celém světě.
zdroj: ford motor company
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.