Pokud se vám zdá, že váš Smart kabriolet postrádá sportovní vzhled a rychlou jízdu, navštivte specialistu v oboru - firmu Brabus. Ta se o vašeho miláčka postará jak se sluší a patří.
Na první pohled zaujme svou křiklavou barvou spolu s předním spoilerem v barvě karoserie, bočními nástavci prahů, které navazují na zadní rozšíření blatníků pod nimiž nalezneme slitinová kola šířky 5,5x16 s pneumatikami 175/50 vpředu, vzadu potom 8x17 a pneu 225/35. Zadní část je potom ukončena sportovním nárazníkem a dvěmi chromovými koncovkami výfuku.
V interiéru nás zaujme černá palubní deska s červenými štítky Brabus. Některé části jsou lakovány do barvy vozu červeně. Výplně dveří a sedadla jsou pokrytá kvalitní kůží v kombinaci s alcantarou. Dále zde nechybí sportovní pedály, hliníková řadící páka a madlo ruční brzdy. Volant má v průměru pouhých 34 cm.
Tří - válcový motor s turbem byl vyladěn na 101 koní a 130Nm kroutivé sily, přičemž díky turbu je k dispozici již od 2500 otáček. Sprint na 100km rychlost potom zvládne za 11,2 sekund. Maximální rychlost je elektronicky omezena na 160km/h. Akčnímu zrychlení vypomáhá 6-ti stupňová převodovka s řazením za volantem pádly ve stylu F1!
zdroj: Brabus
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.