AC Schnitzer v Essenu

Jiří Krejčí, 22. listopadu 2005, 17:29 Google+

Essenská Motor Show pomalu klepe na dveře a všichni dokončují svou práci a dolaďují detaily. AC Schnitzer má již hotovo, tak se podíváme co nám představí...

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
3 Touring

3 Touring | foto: AC Schnitzer

Sdílejte článek

Nejmladším z upravených modelů je BMW 3 Touring, kterou si AC Schnitzer vybral ve verzi 320d. U tohoto agregátu zvýšil výkon na 200 koní a točivý moment na 400 Nm. Díky tomu se vyšplhala maximální rychlost na 228 km/h a hodnota zrychlení z 0 na 100 km/h na 8,4 sekund. Na první pohled si všimneme aerodynamických dílů ve sportovně-elegantním designu a 20 palcových litých kol AC Schnitzer. V interiéru na nás čeká tříramenný sportovní volant, tradiční hliníkové pedály a mnoho jiných prvků z hliníku či carbonu.

Program AC Schnitzeru se nevyhnul ani "drobečkovi" MINI Cooperu S. Ale nemusí moc litovat, protože od inženýrů z Aachenu dostal velmi bohatou nadílku. Pod kapotu se vměstnalo 193 koní, díky čemuž MINI zrychlí z 0-100 km/h za 7 vteřin a dosahuje maximální rychlosti 235 km/h. O jízdní dynamiku se stará podvozek snížený o 30 mm a litá 17 palcová kola. Kdo by snad toužil po cabriu, tomu nabízí AC Schnitzer posunovací, téměř panoramatickou, střechu o rozměru 710 x 810 mm.

Další chloubou německého tunera nebude zase až tak velká novinka. Jedná se totiž o concept TENSION, který již byl představen na frankfurtském autosalonu. Tento vůz vytvořený na bázi modelu M6 ukrývá pod kapotou 552 koní a více než slušný točivý moment 540 Nm. K dosažení 100 km/h z místa mu stačí pouhých 4,5 sekundy a maximální rychlost je 325 km/h. Concept jezdí na 20 palcových litých kolech, podvozek je snížen o 30 milimetrů a v interieru je opět dostatek hliníkových a carbonových doplňků, aby člověk nezapomněl v jak sportovním autě sedí.

Posledním článkem prezentace AC Schnitzeru jsou nová litá kola "Forged Wheel". Budou k dispozici od prosince tohoto roku o rozměrech 9,0J x 20´´ na přední nápravu a 10,0J x 20´´ na nápravu zadní. Váha kola dopředu je 10 kg a na zadní osu 10,8 kg.

Foto: AC Schnitzer 

Vytisknout

Diskuze: AC Schnitzer v Essenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ML

Kleemann ML 50K S8

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud