Dánský tuner Mercedesů Kleemann si vybral další kus pro své úpravy. A to SUV ML 500, které označil ML 50K S8.
ML 50K S8 se vyznačuje detailně propracovanými díly, které dávájí vozu lepší aerodynamiku. Je to hlavně hluboký přední spoiler, zadní spoiler s difusérem a střešní spoiler. Kleemann přidává na model ML nové boční prahy a nová 20 palcová pětipaprsková litá kola, která dodávají autu sportovnější vzezření a udržují lepší kontakt s vozovkou.
Stejně jako u CLS 50K S8 a E 50KCC je i u ML 50K S8 upravovaným agregátem osmiválec se zdvihovým objemem 5 litrů. Po injekci od Kleemanna disponuje výkonem 595 koní při 5800 otáčkách a točivým momentem 770 Nm již při 2000 otáčkách. Tento výkon je přenášen 7 stupňovou automatickou převodovkou. Díky těmto hodnotám zrychlí ML z 0 na 100 km/h za 5,3 sekundy a dosahuje maximální rychlosti 270 km/h.
Upravený exteriér musí perfektně ladit s interiérem. V něm najdeme čalounění na sedadlech a ve dveřích z kůže nejvyšší kvality v konbinaci s Alcantarou. Palubní deska a ostatní panely jsou z carbonu pro upevnění pocitu ze sportovního vozu. Prvky carbonu můžeme také nalézt na ergonomicky tvarovaném volantu.
Foto: Kleemann
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.