Pro majitele Mercedesu CLS připravil Kleemann kit, který Vám zaručí originalitu a postará se o sportovní vzhled a výkon supersportů.
Pro CLS 500 nabídne kit kompresorový systém společně s vačkovou hřídelí s hlavou z nerezové oceli a kompletním výfukovým potrubím. V plné parádě se Kleemann předvede u modelu CLS 55 AMG. Zde se výkon vyhoupne z původních 476 koní na poctivých 610 koní a 835 Nm krouťáku. Prostorný čtyřsedadlový sedan je schopen zrychlit z nuly na sto za 4,2 sekund na 200km/h za pouhých 12,1 sekund. Maximální rychlost je omezena na 300km/h.
Kleemann dále vyvinul kompletní program dynamických součástí vylepšující jízdní vlastnosti v nejvyšší rychlostech. Přední spoiler je přesně tvarován, aby pasoval na původní nárazník a je vyroben z kvalitních materiálů, zároveň umožňuje vedení vzduchového potrubí pro přívod vzduchu k brzdám ve třech různých velikostech (až o průměru 345mm, větrané a vrtané). Zadní část je ukončena duálním tlumičem výfuku „made by Kleemann“. Zadní křídlo ladí přesně s linkami vozu a poskytuje potřebný přítlak. Boční pohled zdobí kryty prahů. Celý kit je dovršen luxusními dvoudílnými koly TS - 5 Kleemann nebo třídílnými koly TS - 6 o velikosti 19“ nebo 20“ palců s šířkou až 12 palců.
Interiér je v kombinaci kůže a alcantary obohacen titanově lakovanými částmi. Volant je navržen ergonomicky pro exkluzivní a luxusní pocit.
zdroj: Kleemann
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.