Ostřílený hráč na poli tuningu - AC Schnitzer - vyvádí z omylu všechny ty, kteří si mysleli, že sériově vyráběný model BMW M5 již snad vylepšit nelze. Tak se pojďme podívat, co inženýři v Aachenu vymysleli...
Design
Vozu dominuje přední spoiler s chromovanou mřížkou a carbonovými flipy, které jsou připevněny ke spoileru pomocí dvou hliníkových vzpěr. V zadní části vozu vyniká carbonový difusér na zadním spoileru, dvě koncovky výfuku rozdělené do čtyř částí a v neposlední řadě střešní spoiler. Celý podvozek byl ještě snížen o 25 milimetrů. Dalším viditelným prvkem jsou 20 palcová pětipaprsková litá kola AC Schnitzer obutá do pneumatik o rozměrech 245/35 vpředu a 285/30 vzadu.
Motor
Tato část zůstala bohužel od německého tunera nedotčená. Ale zase na druhou stranu, co na takovém agregátu měnit? Desetiválcový motor o objemu 5 litrů poskytuje výkon 507 koní (373kW) a maximální točivý moment 520 Nm při 6100 otáčkách. Ke zrychlení z 0 na 100 km/h stačí M5 pouhé 4,7 sekundy a s překročením časového horizontu 10 sekund, překračuje rychlost 200 km/h.
V interieru se může každý setkat s čím chce. AC Schnitzer nabízí mnoho individuálních variant z titanu či carbonu. Asi každý se ale setká s typickými hliníkovými pedály.
Foto: AC Schnitzer