Zájemci o populární MPV model Volkswagen Sharan mají nyní ještě více možností volby: V nabídce se totiž objevuje moderní turbodiesel 2.0 TDI o výkonu 103 kW/140 k.
Nový turbodiesel 2.0 TDI/103 kW je díky vysokému výkonu, výbornému průběhu točivého momentu a hospodárnosti ideální pohonnou jednotkou pro až sedmimístný model Sharan. Čtyřválec 2.0 TDI se systémem přímého vstřikování nafty do válců dává svůj nejvyšší výkon 103 kW/140 k při 4000 otáčkách, točivý moment dosahuje svého maxima 310 Nm už při 1750 otáčkách. Ve spojení se standardně dodávanou manuální šestistupňovou převodovkou dokáže Sharan 2.0 TDI rozjet z 0 na 100 km/h během 12,2 s a udělí mu maximální rychlost až 192 km/h.
Turbodiesel 2.0 TDI/103 kW je k dispozici pro všechny čtyři stupně výbavy řady Sharan, tedy vedle základního modelu i pro Sharan Comfortline, Trendline a Highline. V nabídce jsou i provedení s možností odpočtu DPH.
Sharan Trendline BusinessAkční model Trendline Business vychází - jak je patrné z jeho označení - z velmi dobře vybaveného modelu Sharan Trendline. To znamená, že v jeho standardní výbavě nechybí např. čelní ani boční airbagy, protiblokovací systém ABS, klimatizace, autorádio s CD přehrávačem, kola z lehkých slitin nebo elektrické ovládání zpětných zrcátek a všech oken.
Celá sada výbavy "Business" má hodnotu přes 70 tisíc korun, ovšem zákazník ji nyní získá za pouhých 10 000 Kč, tedy se zvýhodněním 60 000 Kč (v případě verzí 1.9 TDI/85 kW 4Motion 40 000 Kč).
zdroj: volkswagen
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.