Zájemci o populární MPV model Volkswagen Sharan mají nyní ještě více možností volby: V nabídce se totiž objevuje moderní turbodiesel 2.0 TDI o výkonu 103 kW/140 k.
Nový turbodiesel 2.0 TDI/103 kW je díky vysokému výkonu, výbornému průběhu točivého momentu a hospodárnosti ideální pohonnou jednotkou pro až sedmimístný model Sharan. Čtyřválec 2.0 TDI se systémem přímého vstřikování nafty do válců dává svůj nejvyšší výkon 103 kW/140 k při 4000 otáčkách, točivý moment dosahuje svého maxima 310 Nm už při 1750 otáčkách. Ve spojení se standardně dodávanou manuální šestistupňovou převodovkou dokáže Sharan 2.0 TDI rozjet z 0 na 100 km/h během 12,2 s a udělí mu maximální rychlost až 192 km/h.
Turbodiesel 2.0 TDI/103 kW je k dispozici pro všechny čtyři stupně výbavy řady Sharan, tedy vedle základního modelu i pro Sharan Comfortline, Trendline a Highline. V nabídce jsou i provedení s možností odpočtu DPH.
Sharan Trendline BusinessAkční model Trendline Business vychází - jak je patrné z jeho označení - z velmi dobře vybaveného modelu Sharan Trendline. To znamená, že v jeho standardní výbavě nechybí např. čelní ani boční airbagy, protiblokovací systém ABS, klimatizace, autorádio s CD přehrávačem, kola z lehkých slitin nebo elektrické ovládání zpětných zrcátek a všech oken.
Celá sada výbavy "Business" má hodnotu přes 70 tisíc korun, ovšem zákazník ji nyní získá za pouhých 10 000 Kč, tedy se zvýhodněním 60 000 Kč (v případě verzí 1.9 TDI/85 kW 4Motion 40 000 Kč).
zdroj: volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.