Tyto tři modely Opelu upravil německý tuner pro essenskou Motor Show, která se bude konat na přelomu listopadu a prosince tohoto roku.
První z nich, malé Coupé - Cabrio Tigra Twin Top, vyrazí do Essenu na 16 nebo 17 palcových kolech a snížený o 30 mm. Tigra má novou mřížku, přední a zadní spoiler, lichoběžníkové koncovky výfuku a sportovní Steinmetz zpětná vnější zrcátka. V interiéru můžeme najít koženou nebo hliníkovou hlavici řadící páky, hliníkové pedály, nožní opěrku a ruční brzdu.
Druhou položkou na seznamu byla Astra GTC. Pro oba dieslové motory jsou nabízeny výkonnostní vylepšení. U motoru 1,7 CDTi ze 100 k na 121 koní a u 1,9 CDTi ze 150 k na 175 k. Benzínový turbo motor byl vylepšen o 30 koní na 230 k. Podvozek byl snížen o 30 milimetrů. Zadní části opět dominují lichoběžníkové koncovky výfuku.
Pod rukou Steinmetzu se stala i Zafira dynamičtější. A to nejen zevnějškem, nýbrž i výkonem, který byl u motoru 1,9 CDTi zvýšen na 175 koní. Točivý moment pak poskytuje 300 Nm a maximální rychlost se zvýšila na 201 km/h. Zafira jezdí na 19 palcových kolech obutých do pneumatik o rozměrech 225/35. Jako u dvou předchozích modelů je i výfukový systém Zafiry zakončen lichoběžníkovými díly. Steinmetz přidal i na tento model aerodynamické díly a sportovní zrcátka.
Foto: Steinmetz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.