Nissan přichází s novinkou v oblasti malých městských vozů - Nissan Micra C+C, neboli kupé + kabrio. Okouzlí Vaše smysly jak skleněnou střechou C-View®, tak elegantním vzhledem.
Unikátní skleněná střecha C-View® propouští světlo dovnitř a vytváří příjemně prosvětlený interiér pro 4 osoby, po sklopení Vás nadchne jako kabriolet.
Oproti klasické Mikře tvoří elegantní kabát blatníky ve sportovním stylu, prahy, přední mlhovky a chromová zadní koncovka výfuku. Vybírat můžete z devíti barev kvalitního laku s ochranou vstvou.
Zpevněná karosérie brání v kroucení a zároveň zvyšuje bezpečnost. Z elektronických prvků je Micra C+C vybavena Nissan Brake Assistentem, ABS, EBD (Elektronická distribuce brzdných sil) a dynamickým ESP (elektronický program stability), automatické otevírání / zavírání střechy za 22 sekund (Auto Open Roof®) zmáčknutím tlačítka, 4 airbagy, elektronický posilovač řízení jehož účinnost je závislá na rychlosti jízdy. Kufr má neuvěřitelných 457 litrů, se složenou střechou potom 225 litrů. Standardně bude jezdit na 15-ti palcových kolech.Motor o objemu 1,4 l s 16 ventily disponuje sílou 88 koní. V květnu 2006 bude dokonce k dispozici s elektronickou automatickou převodovkou. Druhý z motorů je 1,6 l s výkonem 110 koní a točivým momentem 150Nm. Do prodeje se Micra C+C dostane začátkem Nového roku.
zdroj: nissan
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.