Nissan přichází s novinkou v oblasti malých městských vozů - Nissan Micra C+C, neboli kupé + kabrio. Okouzlí Vaše smysly jak skleněnou střechou C-View®, tak elegantním vzhledem.
Unikátní skleněná střecha C-View® propouští světlo dovnitř a vytváří příjemně prosvětlený interiér pro 4 osoby, po sklopení Vás nadchne jako kabriolet.
Oproti klasické Mikře tvoří elegantní kabát blatníky ve sportovním stylu, prahy, přední mlhovky a chromová zadní koncovka výfuku. Vybírat můžete z devíti barev kvalitního laku s ochranou vstvou.
Zpevněná karosérie brání v kroucení a zároveň zvyšuje bezpečnost. Z elektronických prvků je Micra C+C vybavena Nissan Brake Assistentem, ABS, EBD (Elektronická distribuce brzdných sil) a dynamickým ESP (elektronický program stability), automatické otevírání / zavírání střechy za 22 sekund (Auto Open Roof®) zmáčknutím tlačítka, 4 airbagy, elektronický posilovač řízení jehož účinnost je závislá na rychlosti jízdy. Kufr má neuvěřitelných 457 litrů, se složenou střechou potom 225 litrů. Standardně bude jezdit na 15-ti palcových kolech.Motor o objemu 1,4 l s 16 ventily disponuje sílou 88 koní. V květnu 2006 bude dokonce k dispozici s elektronickou automatickou převodovkou. Druhý z motorů je 1,6 l s výkonem 110 koní a točivým momentem 150Nm. Do prodeje se Micra C+C dostane začátkem Nového roku.
zdroj: nissan
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.