Nissan přichází s novinkou v oblasti malých městských vozů - Nissan Micra C+C, neboli kupé + kabrio. Okouzlí Vaše smysly jak skleněnou střechou C-View®, tak elegantním vzhledem.
Unikátní skleněná střecha C-View® propouští světlo dovnitř a vytváří příjemně prosvětlený interiér pro 4 osoby, po sklopení Vás nadchne jako kabriolet.
Oproti klasické Mikře tvoří elegantní kabát blatníky ve sportovním stylu, prahy, přední mlhovky a chromová zadní koncovka výfuku. Vybírat můžete z devíti barev kvalitního laku s ochranou vstvou.
Zpevněná karosérie brání v kroucení a zároveň zvyšuje bezpečnost. Z elektronických prvků je Micra C+C vybavena Nissan Brake Assistentem, ABS, EBD (Elektronická distribuce brzdných sil) a dynamickým ESP (elektronický program stability), automatické otevírání / zavírání střechy za 22 sekund (Auto Open Roof®) zmáčknutím tlačítka, 4 airbagy, elektronický posilovač řízení jehož účinnost je závislá na rychlosti jízdy. Kufr má neuvěřitelných 457 litrů, se složenou střechou potom 225 litrů. Standardně bude jezdit na 15-ti palcových kolech.Motor o objemu 1,4 l s 16 ventily disponuje sílou 88 koní. V květnu 2006 bude dokonce k dispozici s elektronickou automatickou převodovkou. Druhý z motorů je 1,6 l s výkonem 110 koní a točivým momentem 150Nm. Do prodeje se Micra C+C dostane začátkem Nového roku.
zdroj: nissan
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.