Nissan přichází s novinkou v oblasti malých městských vozů - Nissan Micra C+C, neboli kupé + kabrio. Okouzlí Vaše smysly jak skleněnou střechou C-View®, tak elegantním vzhledem.
Unikátní skleněná střecha C-View® propouští světlo dovnitř a vytváří příjemně prosvětlený interiér pro 4 osoby, po sklopení Vás nadchne jako kabriolet.
Oproti klasické Mikře tvoří elegantní kabát blatníky ve sportovním stylu, prahy, přední mlhovky a chromová zadní koncovka výfuku. Vybírat můžete z devíti barev kvalitního laku s ochranou vstvou.
Zpevněná karosérie brání v kroucení a zároveň zvyšuje bezpečnost. Z elektronických prvků je Micra C+C vybavena Nissan Brake Assistentem, ABS, EBD (Elektronická distribuce brzdných sil) a dynamickým ESP (elektronický program stability), automatické otevírání / zavírání střechy za 22 sekund (Auto Open Roof®) zmáčknutím tlačítka, 4 airbagy, elektronický posilovač řízení jehož účinnost je závislá na rychlosti jízdy. Kufr má neuvěřitelných 457 litrů, se složenou střechou potom 225 litrů. Standardně bude jezdit na 15-ti palcových kolech.Motor o objemu 1,4 l s 16 ventily disponuje sílou 88 koní. V květnu 2006 bude dokonce k dispozici s elektronickou automatickou převodovkou. Druhý z motorů je 1,6 l s výkonem 110 koní a točivým momentem 150Nm. Do prodeje se Micra C+C dostane začátkem Nového roku.
zdroj: nissan
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?