Mercedes třídy S - ještě více luxusu

Martin Kovalčík, 17. listopadu 2005, 13:08 Google+

Nová vlajková loď od Mercedesu je tady. Jak se u této třídy patří oplývá luxusem, bezpečností a výkonem a je vybavena nejmodernější technologií. Pojďme se na ní podívat blíže.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
S

S | foto: Mercedes-Benz

Sdílejte článek

Žádný z modelů německé automobilky Mercedes není pro tuto značku tak důležitý jako právě třída S. Spojuje luxusní limuzínu s pohodlím, vysokou bezpečností a výkonem sportovních aut.

Nové "eSko“ oproti předchozímu modelu přibralo a to jak na šířce a délce tak výšce. Stejně tak posílily motory, původní S-600 V12 s 493 koňmi dosahuje v nové verzi 517 koní. S-350 , který je prodáván s 241 koňmi posílí na 272 koní. S tím budou souviset i vyšší ceny oproti původnímu modelu.

K novému ostrohrannému tvaru se skloněným zadkem podobnému exoticky vypadajícímu CLS přibude podstatně více místa v interiéru a zároveň ještě více bezpečnosti. Například radarovou kontrolu objektů jedoucích vpřed, v případě blízkosti vyzývá řidiče k přibrždění, v extrémní situaci "eSko" přibrzdí samo. Ovšem v dnešní době to už není nic překvapivého a proto v mercedesu posunuli laťku ještě dále, při kritickém brždění auto automaticky utáhne bezpečnostní pásy, přifoukne sedadla pasažérům v podpůrných místech a v situaci hrozící nehody je schopno uzavřít boční okna!

Nové infračervené světlomety osvětlí cestu ve tmě až do dálky 150 metrů a objekty zobrazuje na displej na palubní desce. Pro cestující je potom příjemným zpestřením masírující sedačky, které je možno nastavit ve všech směrech i s přifouknutím nebo automatické přizpůsobení sedaček Vašemu tělu dle způsobu jízdy.

S obrovskou elektronickou výbavou narůstá i větší výskyt poruch, s kterou se v poslední době potýká mercedes. Tohle vše je podle inženýru minulost a nový model má být důkazem spolehlivosti, jak je zvykem u této značky.

zdroj: mercedes-benz

Vytisknout

Diskuze: Mercedes třídy S - ještě více luxusu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

C6

Citroen C6 – legenda se vrací

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud