Nový model C6 se nechal inspirovat minulostí. Nabitý nejmodernější technologií a s velikosti cestovního letounu vyplňuje mezeru mezi C1 a C8, nyní je Citroen kompletní!
Citroen se opírá o minulost v podobě typu DS, CX a SM a musíme uznat že se mu to opravdu povedlo. C6 vydědil eleganci a styl spojený s komfortem, prostorem a bezpečností. Stejně tak je kladen velký důraz na jízdní vlastnosti.
Jeho dynamický styl je jasně zřetelný. V závislosti na úhlu pohledu připomíná vkusné kupé či výkonnou limuzínu.
Prostorný interiér používá zcela nové materiály. Řidiče obklopuje ergonomicky navržena přístrojová deska, na které uprostřed sídlí nastavitelný displej sdílený s pasažéry.
C6 kombinuje vysoké hodnoty pasivní bezpečnosti s špičkový podvozkem schopný regulovat pružiny i tlumiče dle stylu jízdy, nerovností a naklánění. Ve výbavě nechybí 9 airbagů, ochrana proti chodcům, varovný sytém při odjezdu LDWS, Bi-xenonové světlomety, všestranně nastavitelná sedadla nebo nezávislou automatickou klimatizací.
Dvojité zavěšení předních kol s příčným trojúhelníkovým ramenem a multi-linkovým zavěšením vzadu pomůže vozidlu v kritických situacích, stejně jako použití 6-ti válcového benzínu a dieselu spojenou s 6-rychlostním automatem. 3,0 V6 disponuje výkonem 215koní, zatímco 2,7 litru HDi 208koní.
C6 se bude vyrábět v Rennesu, kde každé vozidlo jednotlivě prověří speciální tým Citroenu. Cena se potom pohybuje od 1,25 mil. do 1,63mil. Do prodeje by se mělo dostat v příštím měsíci.
zdroj:Citroen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.