Montážní závod Škoda Auto India v Aurangabádu rozšiřuje své kapacity o další modely.
V sobotu 12. listopadu slavnostně otevřel nové montážní haly závodu v Aurangabádu prezident Václav Klaus. V montážním závodě se do současné doby montovaly vozy Škoda Octavia Tour, nové linky umožní montovat modely Octavia Tour Combi, Octavia a Superb. „Toto rozšíření stávající montáže znamená další etapu v historii Škody v Indii. Umožní nám navýšení kapacity až na 30 000 vozů ročně a zajistit montážní linky pro naše budoucí produkty“, řekl při slavnostním otevření člen představenstva Škoda Auto odpovědný za výrobu a logistiku Horst Mühl.Od října 2001, kdy byla v Indii smontována první Octavia bylo dosaženo 20 000 vozů dne 13. června 2005 a do konce letošního roku to bude více než 25 000 vozů, které najdou své zákazníky na indickém trhu. Z celkového počtu prodaných vozů činí podíl dieselových verzí 60%, což ukazuje velkou oblíbenost vznětových motorů na tomto trhu.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.