Světová premiéra tohoto Chrysleru upraveného od Startechu se chystá na essenskou Motor Show, která se bude konat na přelomu listopadu a prosince tohoto roku.
Tento vylepšený model 300C disponuje výkonem 262 koní a točivým momentem 580 Nm. Díky těmto údajům zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,2 sekundy (Touring za 7,5 s) a maximální rychlost dosahuje 235 km/h (u Touringu 232 km/h).
Za sportovní zvuk může dieslový Chrysler poděkovat výfukovému systému z ušlechtilé oceli a dvěma oválným chromovým koncovkám výfuku. Sportovní vizáž utváří chromovaná mřížka chladiče, přední a zadní spoiler, boční prahy s integrovanými LED diodami a střešní spoiler. Aerodynamiku zlepšuje snížení o 40 milimetrů a 20 palcová litá kola obudá do pneumatik o rozměrech 245/40 vpředu a 275/35 vzadu.
V interiéru můžeme nalézt dřevěné i hliníkové doplňky. Realizovatelný je i kompletní interiér v kůži a multimediání vybavení.
Foto: BRABUS
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.