Světová premiéra tohoto Chrysleru upraveného od Startechu se chystá na essenskou Motor Show, která se bude konat na přelomu listopadu a prosince tohoto roku.
Tento vylepšený model 300C disponuje výkonem 262 koní a točivým momentem 580 Nm. Díky těmto údajům zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,2 sekundy (Touring za 7,5 s) a maximální rychlost dosahuje 235 km/h (u Touringu 232 km/h).
Za sportovní zvuk může dieslový Chrysler poděkovat výfukovému systému z ušlechtilé oceli a dvěma oválným chromovým koncovkám výfuku. Sportovní vizáž utváří chromovaná mřížka chladiče, přední a zadní spoiler, boční prahy s integrovanými LED diodami a střešní spoiler. Aerodynamiku zlepšuje snížení o 40 milimetrů a 20 palcová litá kola obudá do pneumatik o rozměrech 245/40 vpředu a 275/35 vzadu.
V interiéru můžeme nalézt dřevěné i hliníkové doplňky. Realizovatelný je i kompletní interiér v kůži a multimediání vybavení.
Foto: BRABUS
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?