Světová premiéra tohoto Chrysleru upraveného od Startechu se chystá na essenskou Motor Show, která se bude konat na přelomu listopadu a prosince tohoto roku.
Tento vylepšený model 300C disponuje výkonem 262 koní a točivým momentem 580 Nm. Díky těmto údajům zrychlí z 0 na 100 km/h za 7,2 sekundy (Touring za 7,5 s) a maximální rychlost dosahuje 235 km/h (u Touringu 232 km/h).
Za sportovní zvuk může dieslový Chrysler poděkovat výfukovému systému z ušlechtilé oceli a dvěma oválným chromovým koncovkám výfuku. Sportovní vizáž utváří chromovaná mřížka chladiče, přední a zadní spoiler, boční prahy s integrovanými LED diodami a střešní spoiler. Aerodynamiku zlepšuje snížení o 40 milimetrů a 20 palcová litá kola obudá do pneumatik o rozměrech 245/40 vpředu a 275/35 vzadu.
V interiéru můžeme nalézt dřevěné i hliníkové doplňky. Realizovatelný je i kompletní interiér v kůži a multimediání vybavení.
Foto: BRABUS
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.