Německá ikona – Porsche 911 Turbo

Martin Kovalčík, 9. listopadu 2005, 11:20 Google+

Málokterá německá automobilka budí takový respekt jako značka Porsche, zvláště potom dlouho očekávaná poslední generace modelu 911 s označením Turbo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
911/ 997 Turbo

911/ 997 Turbo | foto: Pascal Piérart

Sdílejte článek

Během posledního roku Porsche vytvořilo osm typů modelové řady 911 s označením 997 a sice: Carrera, Carrera S, Carrera cabriolet, Carrera S cabriolet, Carrera 4, Carrera 4S, Carrera 4 cabriolet a Carrera 4S cabriolet, ale žádné z nich není pro Porsche tak důležité jako model Turbo.

Tradičně jako většina horlivě očekávaných modelů je i představení Turba naplánováno na ženevský autosalon v březnu 2006 a to jak v coupé tak cabriu. S prodeji by se pravděpodobně mělo začít v červnu příštího roku.

Jak naše obrázky odhalují, turbo má okázale agresivnější styl než ostatní verze 911. Pohled připomíná podobnost s Carrerou 4S, ovšem nenechme se zmást, oproti slabšímu bratříčkovi je značně rozšířen! Další charakteristické rysy zahrnují hlubší přední nárazník s velkým vedením vzduchu k chlazení brzd, robustnější prahy pod dveřmi, chladicími kanály v zadních blatnících, předělaný zadní spojler, který zároveň odvádí horký vzduch ven z motorového prostoru a nove koncovky výfuku. V standartu nechybí 19ti - palcové kola. O vizuální úpravu se postará snížený podvozek.

Motor bude vycházet z původního modelu o obsahu 3,6 dopovaný turbem. Výkon bude zvýšen z 420 koní na cca 450 koní. Stovku by měl zvládnout do 4 sekund a pokračovat až přes hranici tří set kilometrové rychlosti a tím se postavit svým největším konkurentům Ferrari 430 a Lamborghini Gallardo.

Foto: Pascal Pierart

Vytisknout

Diskuze: Německá ikona – Porsche 911 Turbo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Transit

Ford hledá nejstarší Transit v ČR

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud