Německá ikona – Porsche 911 Turbo

Martin Kovalčík, 9. listopadu 2005, 11:20 Google+

Málokterá německá automobilka budí takový respekt jako značka Porsche, zvláště potom dlouho očekávaná poslední generace modelu 911 s označením Turbo.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
911/ 997 Turbo

911/ 997 Turbo | foto: Pascal Piérart

Sdílejte článek

Během posledního roku Porsche vytvořilo osm typů modelové řady 911 s označením 997 a sice: Carrera, Carrera S, Carrera cabriolet, Carrera S cabriolet, Carrera 4, Carrera 4S, Carrera 4 cabriolet a Carrera 4S cabriolet, ale žádné z nich není pro Porsche tak důležité jako model Turbo.

Tradičně jako většina horlivě očekávaných modelů je i představení Turba naplánováno na ženevský autosalon v březnu 2006 a to jak v coupé tak cabriu. S prodeji by se pravděpodobně mělo začít v červnu příštího roku.

Jak naše obrázky odhalují, turbo má okázale agresivnější styl než ostatní verze 911. Pohled připomíná podobnost s Carrerou 4S, ovšem nenechme se zmást, oproti slabšímu bratříčkovi je značně rozšířen! Další charakteristické rysy zahrnují hlubší přední nárazník s velkým vedením vzduchu k chlazení brzd, robustnější prahy pod dveřmi, chladicími kanály v zadních blatnících, předělaný zadní spojler, který zároveň odvádí horký vzduch ven z motorového prostoru a nove koncovky výfuku. V standartu nechybí 19ti - palcové kola. O vizuální úpravu se postará snížený podvozek.

Motor bude vycházet z původního modelu o obsahu 3,6 dopovaný turbem. Výkon bude zvýšen z 420 koní na cca 450 koní. Stovku by měl zvládnout do 4 sekund a pokračovat až přes hranici tří set kilometrové rychlosti a tím se postavit svým největším konkurentům Ferrari 430 a Lamborghini Gallardo.

Foto: Pascal Pierart

Vytisknout

Diskuze: Německá ikona – Porsche 911 Turbo

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Transit

Ford hledá nejstarší Transit v ČR

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud