Lexus (Toyota) chystá pro příští rok 2006 novou výzbroj na bitevní pole luxusních limuzín, kde se střetne s elgantní Audi A8 a Mercedes-Benz třídy S-Class.
Koncept nové vlajkové lodi flotily značky Lexus rozšiřuje ukazatele a styl nové generace luxusní limuzíny Lexus LS.
Jeho nové linie jsou dalším vývojovým pokračovatelem letos již představených modelů GS a IS.
Takeshi Yoshida, šéf vývojového centra automobilky Lexus na účet nového modelu řekl: "LF-Sh je koncipován jako nová vlajková loď automobilky Lexus, která bude představovat dokonalost v této třídě. Je to působivý a elegantní automobil, který představuje vysoké standardy kvality jízdy, komfortu a bezpečnosti."
Lexus na tomto modelu demonstruje kombinaci nových technologií, kde se střetnou dva systémy pohonu. LF-Sh je poháněn hybridním systémem, který je kombinací elektromotoru a benzínového agregátu V8 s pohonem na všechna čtyři kola. Tento systém nabízí vysoké výkony s nízkým množstvím emisí, než je tomu u konvenčních benzínových motorů s podobným výkonem.
Lexus předpokládá představení nového modelu LS na konci roku 2006.
Foto: Toyota
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.