Škoda Auto chce ještě v letošním roce umožnit placení za palivo u čerpacích stanic přímo z displeje umístěného ve voze. V současnosti jedná s velkými sítěmi jako je OMV, Benzina nebo MOL, ale i menšími provozovateli o spolupráci. Na tiskové konferenci to uvedl Jaroslav Pelant ze společnosti Škoda X, na kterou se přejmenovala Škoda DigiLab.
"Usilovně na tom pracujeme, aby byla služba dostupná v Česku ještě letos, stejně jako placení z vozu za parkování," uvedl Pelant.
Služba Pay to Fuel již běží v pilotním provozu v Německu, Lucembursku a Dánsku a v létě se má rozšířit do dalších čtyř zemí. Dohromady bude dostupná u 4500 čerpadel. Do konce roku má být již v 11 zemích a u 16.000 stanic.
Podobně chce Škoda prostřednictvím své digitální dceřiné firmy Škoda X rozšířit další služby, jako je placení z vozu za parkování, které by se rovněž mělo objevit v Česku letos. Další aplikací je Offers, která umožňuje získávat přímo na displej vozu nabídky z obchodů a od dalších partnerů značky. Rozšířit se má i služba sdílení aut HoppyGo.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?