Škoda Auto chce ještě v letošním roce umožnit placení za palivo u čerpacích stanic přímo z displeje umístěného ve voze. V současnosti jedná s velkými sítěmi jako je OMV, Benzina nebo MOL, ale i menšími provozovateli o spolupráci. Na tiskové konferenci to uvedl Jaroslav Pelant ze společnosti Škoda X, na kterou se přejmenovala Škoda DigiLab.
"Usilovně na tom pracujeme, aby byla služba dostupná v Česku ještě letos, stejně jako placení z vozu za parkování," uvedl Pelant.
Služba Pay to Fuel již běží v pilotním provozu v Německu, Lucembursku a Dánsku a v létě se má rozšířit do dalších čtyř zemí. Dohromady bude dostupná u 4500 čerpadel. Do konce roku má být již v 11 zemích a u 16.000 stanic.
Podobně chce Škoda prostřednictvím své digitální dceřiné firmy Škoda X rozšířit další služby, jako je placení z vozu za parkování, které by se rovněž mělo objevit v Česku letos. Další aplikací je Offers, která umožňuje získávat přímo na displej vozu nabídky z obchodů a od dalších partnerů značky. Rozšířit se má i služba sdílení aut HoppyGo.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?